Ezagutu Bizkaiko Flyscha Polaris Nautika Eskolarekin, itsasontziz.

Bizkaiko kostaldean oso Flysch aberatsa eta interesgarria dago.

Hainbat ibilbide egin ditzakegu oinez, hala nola Getxoko ibilbide geologikoa edo Barrikako geo ibilbidea. Baina Polaris Nautika Eskolarekin paisaia beste ikuspuntu batetik ikusi ahal izango duzu, itsasotik.

Gure ibilbidea Getxoko Kirol Portuan hasiko da. Bertan dago gure ontzia, Polaris Bi. Motordun ontzia da eta bidaia ahalik eta atseginena izateko beharrezko erosotasun guztiak ditu.

Merkataritza portuaren barruko urak zeharkatu ondoren, muturraren puntara iritsiko gara eta Bilboko abra zeharkatuko dugu. Itsaslabar izugarriak inguratuko ditugu Galea lurmuturreraino eta bertako hondartzetaraino, Ereaga eta Arrigunaga.

Itsas zabalean, itsaslabarrak ikusten jarraituok dugu. Horien artean daude Gorrondatze – Azkorri, Barinatxe-Salvaje, Sopelako eta Meñakozeko hondartzak.

Gure ibilbidean, itsasoaren harrotasunak kostan milaka urtetan zehar eratutako paisaiaren edertasuna eta horren ondarea ikusi ahal izango dituzu. Izan ere, horren emaitza dira kalkulatu ezin daitekeen balio geologikoko formazio geologikoak, hala nola flyscha.

Barrikako hondartzak

Barrikako hondartzak ezagutuko ditugu. Itsaslabar izugarriz inguratuta daude, hondartza txikiak eta basatiak dira eta horietara iristea erraza ez bada ere, naturaren maitaleentzat paregabeak dira.

Hurrengoak dira Barrikako hondartzak:

Barrikako hondartza, Meñakozeko hondartza eta Muriolako hondartza.

Azken hori, Muriolako hondartza, ospetsu egin zen Juego de Tronos telesail ezaguneko zazpigarren denboraldia bertan filmatu zutelako.

Zehazki, hondartza horretan dago flyschik aberatsenetako eta interesgarrienetako bat.

Barrikako flyscha nahiko txikia da baina estratuak oso ikusgarriak dira.

Ondoren, Gorlizeko badiara joango gara. Bertan, geldialdi teknikoa egingo dugu, eta eguraldia egokia bada, itsas zabalean bainatzeko aukera izango dugu.

Gure bidaiari amaiera ezin hobea emateko ontzigainean eguzkia hartuko dugu baita hamaiketakoa jan ere.

Ibilbidea eta prezioa

Ibilbidea hiru ordukoa da, eta itsas esperientzia honi esker errutinatik ihes egiteko, erlaxatzeko eta naturarekin bat egiteko denbora nahikoa izango duzu.

Ontzi osoaren prezioa 450 euro dira.

Galdu egingo duzu?