Polaris Bat, erraz gidatzen den belaontzia

Amets bat zure eskumenean

Gure argazki-galeria esplora dezakezu

Erosoa eta maneiukorra

GURE ontzia, POLARIS BAT, ontzi erosoa, zabala eta maneiukorra da. Belaontzia kruzero motakoa da, egokia bere trebetasuna eta nabigatzaile esperientzia gorabehera, nabigazio erraza eta izualdi gabeko nabigazioa bilatzen duten guzti haientzat.

Ezin hobea ere itsas ingurunean moldatzeko ohitura ez dutenentzako eta anplitudea eta erosotasuna bilatzen dutenentzat.

Ezaugarriak

BBENETEAU Oceanis 373 ontzia da, 11 metroko luzera du eta biribilkatu daitezken genoa eta nagusiak ditu. 37 oin bat da, kabinako altuerari lotuta doan frankobordo handi batek bere barnealdeari ez-ohiko bolumena eta ohikoz kanpokoa den argitasuna ematen dio. Itsasontzia diseinatzean tripulatzaileen erosotasunean pentsatu zen, ontzi osoan espazioaren zabaltasuna bilatuz, antzeko zabalera duten beste ontzi batzuekin alderatuz

Xehetasun teknikoak
  • Eraikitzailea Beneteau
  • Modeloa Oceanis 373
  • Urtea 2010
  • Luzera 11 metro (37 oin)
  • Zabalera 3,7 metro
  • Edukiera 12 tripulatzaile

Bertan nabigatzea gustatuko litzaizuke? Zuk aukeratzen duzu.

Hezkuntza-ezagutzan eta hezkuntzan esperientzia dugulako. Guregan konfiatu dezakezu.