kirol-nautikako eskola

Espero zenuen kirol-nautikako eskola

Hoberenekin ikasten

POLARIS NAUTIKA ESKOLA, sektore honetan esperientzia zabalarekin, kirol-nautikako titulazio ezberdinak lortzeko prestatzen zaitugu.

2016 urtean sortu berria, 1986 urtez geroztik nautika-kiroleko prestakuntzan aritu gara Mediterraneoko eta Kantauriko zentro ezberdinetan.

Eskolan, bai gure ikasgelan, Algortako erdigunean kokatuta eta metro- geltokitik metro gutxira, baita gure ontzian ere, Getxoko Kaian amarratuta aurkitzen dena, laketontziak gidatzeko beharrezkoak diren titulazio nautikoak lortzeko administrazioak eskatzen dituen eduki teoriko eta praktikoak ematen dira.

On- line bitarteko laguntza

Gainera zentroko ikaslea izateagatik, esklusiboa den  gure Ikasgela Birtuala sartzeko aukera izango duzu (Laguntza Pedagogiko Sistema eta On-line testak), zure kabuz praktikatzeko eta ikasteko aukera emango dizu zentroan ez zaudenean edo nabigatzen zaudenean.

Helburu argiak eta egiaztagarriak

GURE ikasleek Segurtasunez nabigatzen ikastea NAHI DUGU, eta, behin titulua lortu denean, harro sentitzen gara nabigazioaz nola gozatzen duzuen ikustean, eta esperientzia elkarrekin partekatzean.

Gure helburua: Tituluaren jarraipena eskuratutako ezagutzari esker izan dezala.

Gure bermea: Azterketa ofizialetako gaindituen portzentaje oso altuak.

Gure konfiantza: Zuen gaitasunen gain, zaletasunerako jarritako esfortzu eta gogo handiaren bitartez, ezen paregabeko baldintzak eskaintzeko aukera ematen digute.

Emaitzak bermatuak

POLARIS ESKOLAN  ikastaro eta aukeren eskaintza zabala eskaintzen dizkizuegu, beti ere zure beharretara egokituak.

Saio teoriko entretenigarriak, entzumenezko edukiekin eta praktikaren bitartez ikaskuntzara bideratuak.

On-line ikasgelarako sarbidea materiala eskuragarri izan dezazun, bai saioetara joateko aukerarik izan ez baduzu, baita errepasatzeko behar baduzu ere. On-line ikasgelaren bitartez, ikastaroa aurrera doan neurrian, test motako milaka galderekin praktikatzeko aukera izango duzu.

Gure esperientzian eta zuen gaitasunetan konfiantza dugu. Haiengatik ez baduzu azterketa teorikoa gainditzen dirua itzultzen dizuegu (baldintzak kontsultatu)

Gure ikastaro guztiak ezagutu itzazu!

Hezkuntza-ezagutzan etahezkuntzan esperientzia dugulako. Guregan konfiatu dezakezu