Enpresako ekitaldiak

Enpresako ekitaldiak eta pizgarriak

Team building eta outdoor training jarduerak

ENPRESENTZAKO team building jarduerak, lan-harremanak eta talde-lana sendotzeko.

Badakigu outdoor training jarduerek taldea indartzen dutela; izan ere, esperientzia zuzena ikasiz, pertsonek banakako eta taldeko indarguneak sustatzen ikasten dute eta, aldi berean, ahuleziak gainditzen.

Gainera, outdoor training delakoaren onurak askotarikoak dira, aire zabalean eta eguneroko girotik kanpo bizi diren esperientziak direnez, lan-giro onerako behin betikoak diren alderdiak sustatzen dira, hala nola animoa, komunikazioa, konexioa eta adiskidetasuna.

Polaris Nautika Eskolan team building jarduerak eskaintzen dizkizugu,  besteak beste estropada korporatiboa, ginkana nautikoa edo nautikako titulazio bat lortzea, nabigazio-lizentzia.

Gainera, gure ontzia eskaintzen dizugu, Polaris Bat, enpresa-bisita garrantzitsu bat lasaitzeko, edo zure brandinga ezagutzera emateko.

Team building jarduerak

Estropada korporatiboa

ESTROPADA korporatiboa belaontzien arteko lehiaketa da.

Belaontzi bakoitzak 6 edo 8 pertsonako tripulazioa izango du, bakoitzak bere funtzioa izango du eta, aldi berean, patroi aditu batek koordinatuko ditu.

Estropadan, helburu nagusia ibilbidea ahalik eta denbora laburrenean egitea izango da, betiere jarduera horretarako ezarritako arauei jarraituz, baldintza klimatologikoetara egokituz eta gainerako ontziekin lehiatuz.

Jarduera honen bidez, esperientzia dibertigarriak, dinamikoak eta originalak sortuko ditugu, eta egunean bertan, talde-espirituak eta taldearen kohesioa sortuko dira.

Ideia batzuk emango dizkizugu

GURE ontzia eskaintzen dizugu zuk zeuk erabaki dezazun zein den plana, patroiarekin edo patroirik gabe. Guk ideia batzuk baino ez dizkizugu ematen:

Egun erdia (4 ordu):

Abrako ibilaldia
Itsasadarraren igoera (Itsas Museoraino)

Egun txikia (2 ordu eta erdi):

Abrako ibilaldia
Itsasadarraren igoera (Arrontegiraino)
Itsas munduarekin lehen harremana izateko aproposa

Ginkana Nautikoa

Eguna txarra suertatzen zaigunean eta estropada batean aritzeko behar adina haize ezin dugunean hartu, edo ontzi bakarra erabiltzea proposatzen denean, ginkana nautikoaren alternatiba eskaintzen dugu. Helburu-joko baten bidez, tripulatzaileek erronka txikiak gainditu beharko dituzte nabigazioaren arloan. Hainbat helburu lortu beharko dituzte eta, horretarako, lankidetzan aritu eta egoera “konprometituak” gainditu beharko dituzte.

Horiek guztiak gure patroiak gainbegiratuko ditu, jarduera ingurune seguruan egin dadin.

Nabigazio-lizentzia

Goiz edo arratsalde batean, tripulazio osoak lor dezake nabigazio-baimena. Erraza da enpresa bateko taldeari itsas titulu oinarrizkoena oparitzea. Jardueran zehar, nabigatzen hasteko ezagutzarik oinarrizkoenak irakatsiko zaizkie tripulazioari, eta praktikan jarriko dituzte egunean zehar, beren artean jardunez eta ontzia gobernatzen ikasiz.

Porque tenemos el conocimiento y experiencia educativa. ZergaitikPuedes confiar en nosotros

Mientras te diviertes haces equipo

Nahi baduzu…