Alex ekaitza

Estatuko Meteorologia Agentziak (AEMET) jakinarazi duenaren arabera, Alex izena jarri diote datozen egunetan gure kostalde guztian eragingo duen ekaitz biziari. Gaur eta bihar artean, ekaitzaren erdigunea Frantziako Le Havre inguruan egongo da. Alex ekaitzaren erdigunean presioa 12 mb-ra arte jaitsi ahalko da (ziklogenesi leherkorra). Horrek, haize-bolada bortitzak eragingo ditu Iroise eta Pazeeneko itsas zabalean. Inguru horietan, 10eko indarra izango duten haize-boladak erregistratu ahalko dira.

Nabarmendutako argazkiak Estatuko Meteorologia Agentziak (AEMET) egindako gainazal-mapa eta fronteak eskaintzen dizkigu.

Gure kostaldean ekaitz bortitzak izango ditugu ostiralean eta euria larunbatean eta igandean. Haizeari dagokionez, ostiralean 5eko indarra izango dugu, 7ko indarra izango duten haize-boladekin, eta larunbatean 6ko indarrera areagotuko da, 9-10eko indarra izango duten haize-boladekin. Iganderako kontua jaisten joango da eta 5eko indarrera itzuliko gara.

Itsasoari dagokionez, larunbat goizean balio maximoetara iristea espero da, 7 metro baino gehiagoko olatuekin Bilboko kostaldeko buian.

Amarratzea berrikusi eta indartzea

Asteburu honetan nabigatuko ez dugun arren, batez ere larunbatera begira, komenigarria da gure ontzietako plokailuak berrikustea, behar izanez gero, tenkatzeko eta sendotzeko. Gure ontziaren eta inguratzen gaituztenen onerako.

Datozen egunetarako aurreikuspena

Datozen egunetako aurreikuspenei buruzko informazio gehiago aurki dezakezue informazio meteorologikoari buruzko hainbat webgunetan, baina guk gomendatzen dizuegu bereziki jarrai dezazuela Estatuko Meteorologia Agentziaren itsas-informazioa eta haizerako AROME eredua eta olatu-altuerarako NWW3 ereduan windguru webgunean. Estatuko portuen webguneak eskaintzen digun iturriaren zuzeneko informazioa ahaztu gabe.