Planik onenak familian egin eta gozatu

Processed with VSCO with f2 preset

Beti da zirraragarria oporrak familiarekin planeatzea. Batzuetan zaila da familiako kide guztiek gozatuko dituzten jarduerak aurkitzea.

Polaris Nautika Eskolan hurrengo planak eta esperientziak eskaini nahi dizkizuegu, familian gozatzeko.

Getxora etorriko bazarete, jakin behar duzue hemen mila plan dituzuela egiteko.

(Getxon, plan bat egunero)

Itsasoa gustuko baduzue eta egun batez nabigatzen egon nahi baduzue bela nabigazioari buruz gehiago ikasten duzuen bitartean, zalantzarik gabe, gure Polaris Bat belaontzian antolatzen ditugun irteeretan aukera izango duzue hori egiteko.

Hurrengoak dira Polaris Nautika Eskolak eskaintzen dituen planak:

Polaris Bat belaontzian nabigatu

Polaris Nautika Eskolan Polaris Bat zure eskura jarriko dugu, nabigazio egun atsegin bat igaro dezazuen eta aisialdiko nautika munduan murgil zaitezten.

Irteerek bi ordu eta erdiko iraupena dute denborarik ez dutenentzat, edota ausartzen ez direnentzat. Ausartenentzako egun erdiko (lau ordu) esperientziak ditugu, baita egun osokoak (zortzi ordu) ere.

Nahikoa da gehien gustuko duzun ibilbidea aukeratzea: Bilboko irekiera, itsaslabarrak, Bilboko itsasadarra eta Plentziako badia, egun osoko irteera aukeratzen baduzu.

Polaris Bi, beste kontzeptu bat

Polaris Bi ia bederatzi metroko motordun ontzia da, eta bertan zortzi tripulatzailera arte ontziratu zaitezkete.

Ontzi honetan, egun bakar batean, urrutiko helmugetara iritsiko gara, hala nola Oriñongo senadia edo Zaldiaren itsasargia.

Era berean, aireko sakonera handia dela eta, belaontziz iritsi ezin garen lekuetara heldu ahal izango gara. Polaris Bi ontziarekin Nerbioi itsasadarrean murgilduko gara eta zubi guztiak igaroko ditugu udaletxera arte. Horrela, Guggenheim museora egiten dugun yate ibilbideaz gozatuko dugu, Polaris Bi ontziko ibilbiderik berezienetako bat da.

Horiek dira familian egin ahal dituzuen planak, ia edozein adineko haurrentzat.

Orain nerabeekin bidaiatzen duzuen familientzako planak aurkeztu nahi dizkizuegu.

Badakigu nerabeak erakartzeko eta familia osoari irrika pizten dieten planak aurkitzea saila dela.

Honako hauek dira nerabeekin konektatzeko plan batzuk:

Familian nabigatzeko lizentzia

Goiz batez Bilboko itsasadarrean zehar belaontzian nabigatu ahal izango duzue eta aldi berean zuen lehenengo titulu nautikoa eskuratu ere: nabigazio lizentzia.

Aire libreko jarduera honetan naturaren laguntza izango duzue, eta ziur, egun paregabea izango duzuela.

Baldintza bakoitza, gutxienez, hamasei urte izatea eta jarduera egiteko gurasoen baimena izatea da.

Txalupa Bat

Sei metro baino gutxiagoko ontzi txikia da. Beraz, nabigazio lizentzia nahikoa da hura gidatzeko.

Bertan, sei pertsona ere nabigatu ahal izango duzue, eta egun paregabea izan. Nahieran!

Ezin hobea da nabigazio lizentzia familian eskuratu zuten familientzako. Ikasitakoa praktikan jarri ahal izateko, eta

ontzian nabigatzeaz berriro gozatzeko.

Gainera, gurekin harremanetan jar zaitezke, bururatu zaizuen beste edozein plan kontsultatzeko. Elkarrekin egun berezi hori zehatz mehatz antolatuko dugu.

Zuen zain gaude familiak!