Arriskurik gabeko AOP ikastaroa, zuretzako eskaintza oso berezia.

Polaris Nautika Eskolan zure titulazio nautikoa lortzen lagunduko dizugu. AOP ikastaroa eskaintzen dugu, arriskurik gabe.

AOP ikastaroa Getxon: arriskurik gabeko AOP ikastaroa Polaris Nautika Eskolaren eskutik.

Aisiako nautika titulazio bat eskuratzeko gogoa baldin badaukazu, Aisia Ontzien Patroiarena kasu, jar zaitez harremanetan Getxoko zure nautika eskolarekin, Polaris Nautika Eskola. Izan ere, prestakuntza eskaintzarik onena dauka Getxon. Betidanik amestu izan duzun titulazio nautiko hori lortuko duzu gurekin.

Ez zara ausartzen? AOP eskuratzea zailegia dela uste duzu? Ez duzu dirua galtzeko arriskua hartu nahi? Ez kezkatu. Gainditzen ez baduzu dirua itzuliko dizugu.

Polaris Nautika Eskolan konfiantza dugu zugan: Gainditzen ez baduzu ikastaroko dirua itzuliko dizugu. Honako hauek dira gure baldintzak:

Baldintzak: Gutxienez 3 deialditara aurkeztu behar zara. Deialdi horien ostean gainditzen ez baduzu, ikastaroaren truke ordaindutako dirua itzuliko dizugu. Horixe bera.

Baina ez kezkatu, gurekin gaindituko duzu, ziur!

Jar zaitez gurekin harremanetan 619 11 5225  telefono zenbakiaren bidez (WhatsApp) edo idatzi mezu bat honako helbide elektroniko honetara:

info@polariseskola.eus

Gustu handiz emango dizugu gure eskolan eskaintzen ditugun ikastaro guztien berri.

Zain izango gaituzu!