Bizkaia zubia pasealdia

Bilbo Handia beste ikuspegi batetik ezagutu nahi baduzu, etorri eta probatu, paseatu belaontzian itsasadarretik. Lau orduz erlaxatu ahal izango zarete, ekintza turistiko ezberdin batean.

Ibilbidea Abran hasten da, Nerbioiko itsasadarretik gora. Gure gidak hiriaren iragan industrialaz hitz egingo dizue, eta bertako puntu interesgarrienak erakutsiko dizkizue. Interesgune batzuk ikusi ahal izango ditugu, adibidez, Bizkaia zubia, gizateriaren ondarea.

Zubi esekiak itsasadarraren bi bazterrak lotzen ditu, eta Europako iraultza industrialaren eta burdinazko arkitekturaren eraikin garrantzitsuenetako bat da. XIX. mendea amaierako ingeniaritzaren lorpen handienetako bat izan zen.

Bilbo beti ezagutu izan da bertako industria jardueragatik, eta txango honek ez dio horri ezikusia egingo. Altzairutegia eta la Navaleko ontziolak ikusiko ditugu, eta itsas museoan edo Bilboko kargalekuan lehorreratuko gara, ibilaldia oinez jarraitu ahal izateko.

Esperientzia hori Beneteau Oceanis 373 batean izango dugu. 11 metroko luzera du, eta hamar pertsona sar daitezke, patroia eta gida barne. Gainera, pasealdi berezi horretan erlaxatzeko eta gozatzeko, edari bat sartuta dago.

Zer dago sartuta?

4 orduko pasealdia ontzian

Erregaia

Patroia / gida