Escuela naútica

Titulu nautikoa ateratzerik pentsatzen duzu?
Polaris Nautika Eskola -n, hurrengo deialdiei buruz informatzen zaituztegu, hainbeste desiratzen duzun titulu hori ateratzeko, datorren udan baino lehen

Urtero, Jolas-Nautikaren zale gehiago lortzen dute bere titulua hain zuzen ere uda baino lehen; batzuek nabigatzen ikasten dute eta beste batzuk bere ezaguerak handitzen dituzte, zeharbide berriez gozatzeko titulua lortuz.

Hauek dira hurrengo deialdiak:

– Portugalete, ekainaren 4tik aurrera, ikastaroaren hasiera apirilak 10, hurrengo tituluetarako “ONP, JOP, YP, eta YK”
– Pasaia, urriaren 30etik aurrera, ikastaroaren hasiera irailaren 10.ean “MNP, ONP, JOP, YP eta YK”- rentzat.

Matrikulak irekiko dugu, otsailaren 15etik aurrera, apirilaren ikastarorako; eta uztailaren 10etik aurrera, irailako ikastarorako.

Prezio bereziak lehenengo matrikulentzat.

Itxaroten zaitugu!